spud: Fan början av andra för andra matchen irad, jag gillar siffran 2.
Inlägg: 1231490
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: Man måste ju säga att mårtensson/hlavac är riktigt bra hockeyspelare, men jag vetefan om jag inte gillar hinote mera, snacka om hjärta den mannen har för sitt lag.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Ja vet inte hur det är för er andra men Hinote är nog min nya förebild...