spud: Man måste ju säga att mårtensson/hlavac är riktigt bra hockeyspelare, men jag vetefan om jag inte gillar hinote mera, snacka om hjärta den mannen har för sitt lag.
Inlägg: 1231497
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka: "Man måste ju säga att mårtensson/hlavac är riktigt bra hockeyspelare, men jag vetefan om jag inte gillar hinote mera,"
Kanske för att du är modoit?
Själv gillar jag Ove Molin mer än jag gillar Peter Forsberg...
Kanske för att du är modoit?
Själv gillar jag Ove Molin mer än jag gillar Peter Forsberg...