arnio: Hur kan man gilla Ove Molin? Han är som en hemvändare som aldrig åkte hemifrån.
Inlägg: 1231505
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
MODOJohan: "Hur kan man gilla Ove Molin?"
Tja han avgjorde en SM-final för Brynäs en gång, mot Modo dessutom.
Tja han avgjorde en SM-final för Brynäs en gång, mot Modo dessutom.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
MODOJohan: Jo jag tyckte jag såg han på köpcentret i valbo i höstas, han åkte dit iaf.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
MODOJohan: Eller aldrig kom hem är välkanske mer rätt för den råttan.