MODOJohan: Eller aldrig kom hem är välkanske mer rätt för den råttan.
Inlägg: 1231508
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Jag tycker vi nästintill förnedrar LHC i andra, och det där Susses lina är sämst. Eller minst bra.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Hehe...en gris på planen och 7 800 stuckna grisar på läktaren. Ja, när de inte agerar grå och tysta konserthalls-besökare, alltså.