Hehe...en gris på planen och 7 800 stuckna grisar på läktaren. Ja, när de inte agerar grå och tysta konserthalls-besökare, alltså.
Inlägg: 1231511
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: Är det 3:e matchen i rad som vi spelar med 3 spelare på banan
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: "Ge massorna vad massorna vill ha"/ Kuben Andersson.