Berka: Det är bara det att lagen tvingas koncentrera sig på foppalinan, vilket ger lite över till de andra.
Inlägg: 1231548
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: så kan det vara, men nu har hägga komit in i spel och det såg ut som green spelade med hinote och tuokko, kanske såg jag i syne?
Vila K.fop.?
Vila K.fop.?