Hawerchuk: foppa har inte varit så bra idag, näbben och sussie har varit bra
Inlägg: 1231543
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka: Det är bara det att lagen tvingas koncentrera sig på foppalinan, vilket ger lite över till de andra.