Bad_Brett: Varsnarsch sitter det stora problemet som du ser det? Själv tycker jag hela kedjan har en tendens att göra små, små felbeslut som gör att de tappar initiativet i sina byten.
Inlägg: 1231561
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W:
Jag tänker mest på att Forsberg har vunnit väldigt få närkamper ikväll. Det tvingar Näslund att åka ut i sarghörnen istället för att hitta ytor. Litet plus för Sundström som har vunnit en del närkamper.
Jag tänker mest på att Forsberg har vunnit väldigt få närkamper ikväll. Det tvingar Näslund att åka ut i sarghörnen istället för att hitta ytor. Litet plus för Sundström som har vunnit en del närkamper.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: Att notera är att vi skuter mycket, suhonen tar mycke skott vilket jag verkligen gillar.