Inlägg: 1231566
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Bad_Brett: Heja Norrena!!!
PÅSen gör 1-4 fast sen blåser dom av. Pajasdumare
PÅSen gör 1-4 fast sen blåser dom av. Pajasdumare
Jag tänker mest på att Forsberg har vunnit väldigt få närkamper ikväll. Det tvingar Näslund att åka ut i sarghörnen istället för att hitta ytor. Litet plus för Sundström som har vunnit en del närkamper.