NuMo: Jäfla 2 domarssystem.
Inlägg: 1231583
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: Nu vinner vi med 6-1, tre pinnar av Foppa på 10 sista minuterna.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud:
Nu börjar hemmaklacken verkligen komma upp i nivå.
Härliga ramsor dom kör mot Foppa, NOT! :(