spud: Nu vinner vi med 6-1, tre pinnar av Foppa på 10 sista minuterna.
Inlägg: 1231590
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: Hinote har fått ett jobb.
Är det gamla kempispubliken som LHC köpt in?
Är det gamla kempispubliken som LHC köpt in?