Inlägg: 1231591
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: I så fall tog de emot pengarna och stannade hemma. Det här är någon mer besynnerlig folkstam.
Är det gamla kempispubliken som LHC köpt in?