Björn W: Vi behöver kontra in en snart.
Inlägg: 1231608
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: Hehe...sitter du här och är orolig? :-)
Själv pillar jag naveln och packar träningsväskan för en kvällstur till gymmet.
Själv pillar jag naveln och packar träningsväskan för en kvällstur till gymmet.