Inlägg: 1231622
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: "NuMo: Hehe...sitter du här och är orolig? :-)"
det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
Själv pillar jag naveln och packar träningsväskan för en kvällstur till gymmet.