Björn W: Kör hårt på gymet, träna för mig oxå e du snäll för jag har träningsförbud pga. brutet nyckelben.
Inlägg: 1231640
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Idag gjorde de flesta en bra match, men en sån som Hållberg, han har kommit upp riktigt bra de senaste 2 matcherna. Hoppas han får sätta en snart.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka: Foppa verkar ha fläskläpp.
Det är inte bara Ranelid och afrikanska nigerianer som har fylliga läppar alltså.
Det är inte bara Ranelid och afrikanska nigerianer som har fylliga läppar alltså.
Redigerad kommentar