Inlägg: 1231638
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: Kör hårt på gymet, träna för mig oxå e du snäll för jag har träningsförbud pga. brutet nyckelben.
Hej,
Vi är MoDo Hockeys a-lag med Peter Forsberg på planen.
Vi vinner matcher.
Med vänlig hälsning,
MoDo Hockeys a-lag med Peter Forsberg på planen