Inlägg: 1231672
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
bisterfinnen: Det är bara att kolla på hockeykväll där han själv säger att han är riktigt dålig i matchen. Han är ju känd för att vara lite för självkritisk, men denna gång hade han faktiskt rätt. Men vad gör det när laget vinner..
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
bisterfinnen: Man får väl citera honom själv.
"Jag var värdelös."
"Jag var värdelös."
Törs man säga att Foppa var bedrövlig i denna tråd?