bisterfinnen: Det är bara att kolla på hockeykväll där han själv säger att han är riktigt dålig i matchen. Han är ju känd för att vara lite för självkritisk, men denna gång hade han faktiskt rätt. Men vad gör det när laget vinner..
Inlägg: 1231675
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
MarcusElving:
Å andra sidan så går han in med rätt inställning och det är ett ledljus för de andra. Ingen kan klaga på närkampsspelet.
Å andra sidan så går han in med rätt inställning och det är ett ledljus för de andra. Ingen kan klaga på närkampsspelet.