Berka: Man försöker ha en lite negativ vinkling, men det vågar de inte. Det blir mycket om och men.
Inlägg: 1231702
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: Jag gillar omröstningarna man har på olika tidningars hemsidor osv. "ska foppa spela os? "ja / nej " Som att de skulle görna någon som helst skillnad i hans eller bengans beslut om han ska spela.
Låt peter spela fram till os och känna efter själv, känner han att han är för dålig så kommer han inte spela.
Låt peter spela fram till os och känna efter själv, känner han att han är för dålig så kommer han inte spela.