Inlägg: 1231699
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka: Man försöker ha en lite negativ vinkling, men det vågar de inte. Det blir mycket om och men.
Har för mig att dom sa att de var nått surt, citron?
Aja fattar nada.