Lumber Jack: yes
Inlägg: 1231770
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Var det tv-sändningen som gjorde det eller var det verkligen så tyst som det verkade i arenan ikväll, det var ju trots allt fullsatt.
Tänkte på LHC och deras fantastiska hockeykultur som det tjatas om.
Tänkte på LHC och deras fantastiska hockeykultur som det tjatas om.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
De roligaste efter en seger är att läsa alla fårskallar och snorungekomentarer på AF om hur dålig och slut "floppa" är, han är en föredetting som inte ska få visa sig på en is och att os bara är ett pr-trick från hans sida.
Komentarer överflödiga!
Komentarer överflödiga!