Inlägg: 1231777
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
-JK-: "LHC-spelarna var dåliga och precis lika dålig var publiken, både de som stod och de som satt. Aldrig har en fullsatt Cloetta center varit så tyst."
Tänkte på LHC och deras fantastiska hockeykultur som det tjatas om.