Inlägg: 1234729
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2010-01-30
Björn W:
Jag har skapat en liten önskelista på goa energi-skapar introtruddilutter att mixa ihop och skicka ut i den upphottade ljudanläggningen i lyan
POD - Boom!
Red Hot Chili Peppers - Cant stop
AC/DC - T.N.T
Bomfunk MC - Freestyler
Eminem - Lose yourself
Zombie Nation - Kenkraft 400
Roy Jones JR - Cant be touched
Jag har skapat en liten önskelista på goa energi-skapar introtruddilutter att mixa ihop och skicka ut i den upphottade ljudanläggningen i lyan
POD - Boom!
Red Hot Chili Peppers - Cant stop
AC/DC - T.N.T
Bomfunk MC - Freestyler
Eminem - Lose yourself
Zombie Nation - Kenkraft 400
Roy Jones JR - Cant be touched
Då är det väl bara så att vi har en massa gemensamma punkter att arbeta med för att på lång sikt bli, som Leila K uttryckte det - Electric!
*Fler enkla och distinkta ramsor i Öka/Kämpa-modellen för vår sittplatspublik.
*Ett samspel mellan klack och sittplats som präglas av leenden.
*En aktiv sittplatssektion för att länka energi mellan stå- och sittplats.
*Nå fler målgrupper för att sälja ut de sista stolarna på vardagar.
*Sakta men säkert göra hallen mer intensivt, pulshöjande Fjällräven-röd och mindre mode-orange och livlöst svart så att alla automatiskt sitter någon centimeter längre fram på de bekväma sätena.
Hade gärna jobbat på en 10-20%-tjänst med det här under helgerna om jag bara bott...ja, typ där i Brf:en. :-)
Redigerad kommentar