Inlägg: 1234734
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2010-01-30
bisterfinnen: Är högtalaranläggningen upphottad? När då? Av vem då? Med vad då? Hallå?
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2010-01-30
bisterfinnen:
Samt min (och Thomas Wassbergs) favorit:
Rammstein - Du Hast :)
Sv: MODO Hockey - Frölunda 2010-01-30
bisterfinnen: Några förslag till:
Sibelius - Finlandia
Lordi - Hard rock Halleluja
Aha - Take on me
Artister mot nazister - Det här är ditt land
Sibelius - Finlandia
Lordi - Hard rock Halleluja
Aha - Take on me
Artister mot nazister - Det här är ditt land
Jag har skapat en liten önskelista på goa energi-skapar introtruddilutter att mixa ihop och skicka ut i den upphottade ljudanläggningen i lyan
POD - Boom!
Red Hot Chili Peppers - Cant stop
AC/DC - T.N.T
Bomfunk MC - Freestyler
Eminem - Lose yourself
Zombie Nation - Kenkraft 400
Roy Jones JR - Cant be touched