Inlägg: 1235271
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Berka: Sluta gnälla på domaren, gnäll på Modospelarna istället. De förtjänar skiten, det gör inte Sören Persson.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Berka: Vilka slapptaskar vi är idag. Tre gånger har vi missat att få ut pucken ur zonen när vi fått tag i den.
Anfallsspelet är obefintligt.
Anfallsspelet är obefintligt.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Jag vill ha tillbaka Pikkarainen, han som har hans tröja idag är dyngbakis.
titta på alla händelser inte hälften