Berka: Sluta gnälla på domaren, gnäll på Modospelarna istället. De förtjänar skiten, det gör inte Sören Persson.
Inlägg: 1235290
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Poffa: Jag tycker att Persson är en usel domare, men jag håller med dig. Det är inte han som är problemet. Varför ser alla så långsamma ut?