Inlägg: 1235304
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Berka:
Hoppas att de sätter in Mojzis nu så att vi får lite mer fart.
Hoppas att de sätter in Mojzis nu så att vi får lite mer fart.
Modo har spelat taskigt men de har luleå oxå gjort, är det isen som gör det eller är det bara för att luleå är ett skitlag och att modo har en bad hair day?