Poffa: Jag tycker att Persson är en usel domare, men jag håller med dig. Det är inte han som är problemet. Varför ser alla så långsamma ut?
Inlägg: 1235296
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Wayne Gresky: De första e att backa hem och sluta försöka föra spelet för det har bara resulterat i tappade puckar i mittzon, luleå utnytjat de bra och skapat x antal 2 mot 1 lägen.
Modo har spelat taskigt men de har luleå oxå gjort, är det isen som gör det eller är det bara för att luleå är ett skitlag och att modo har en bad hair day?
Modo har spelat taskigt men de har luleå oxå gjort, är det isen som gör det eller är det bara för att luleå är ett skitlag och att modo har en bad hair day?