och Den där utvisningen är ju så rätt av zebran
Inlägg: 1235366
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
MODOJohan: Ja, och vi ska vara glad att inte Näslund satt utvisad redan. Riktigt onödig och utan respekt skickar in en frammåt böjd spelare i sargen.
MODO borde titta hur Luleå tar in pucken i PP, med fart genom hela mittzonen.
MODO borde titta hur Luleå tar in pucken i PP, med fart genom hela mittzonen.