Inlägg: 1235378
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Laurila skulle vara bra på skjuta, kan vi inte be luleå låta han ställa upp och ladda i den minut han behöver för att komma till skott.
Hur kan vi förresten värva en spelare som vill ha nummer 44 igen?
Hur kan vi förresten värva en spelare som vill ha nummer 44 igen?
Redigerad kommentar
MODO borde titta hur Luleå tar in pucken i PP, med fart genom hela mittzonen.