Det absolut sämsta jag sett.
Inlägg: 1235400
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Så surt det var här då.
Luleå har kört slut på sig nu.
4-2 till MoDo, sista i tom kasse. Tack för de 3 poängen och gokväll!
Luleå har kört slut på sig nu.
4-2 till MoDo, sista i tom kasse. Tack för de 3 poängen och gokväll!