NuMo: Så jävla töntigt att ALLA ska bråka med foppa bara för att han e foppa.
Inlägg: 1235398
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Fy fan vilket uselt passningspel, vilket uselt PP, vilken usel publik, vilken usel sören.
De kan bara bli bättre i 3:e
De kan bara bli bättre i 3:e