NuMo: Usch vad jag avskyr tv-kommentatorn. Är man blind så man inte kan se plingen i rutan och intresserad av alla matcher så väljer man väl radiosporten?
Inlägg: 1235423
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Wayne Gresky: Ja han är riktigt dålig, han antar inte bara att vi är blinda, utan även döva då han citerar speakern som mycke väl hörs i tvn.
Men det värsta är väl att han pratar som vissa gör med barn.
Men det värsta är väl att han pratar som vissa gör med barn.