Inlägg: 1235407
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
NuMo: Usch vad jag avskyr tv-kommentatorn. Är man blind så man inte kan se plingen i rutan och intresserad av alla matcher så väljer man väl radiosporten?
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
NuMo:
Nu har vi de andra resultaten emot oss, nu måste vi gå för seger
Nu har vi de andra resultaten emot oss, nu måste vi gå för seger
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
HV har anpassat anfallet efter vilket lag de möter.
15:59
Skott utanför
1
Stefan Liv
15:59
Skott utanför
1
Stefan Liv
Lite bättre den här perioden i alla fall. Fast fortfarande har vi svårt att få bra tryck.
Malek med på noterna igen.