Berka: Kubens låga nivå för MoDo ja. "Double standards"!
Inlägg: 1236399
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Wayne Gresky: ja men då måste dom gilla läget för att snacka och spela vanlig hockey fungerar tydligen inte..
Sen skulle modo behöva trampa mera skriskor för att ev. få utv. med sig
Sen skulle modo behöva trampa mera skriskor för att ev. få utv. med sig