Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Wayne Gresky: ja men då måste dom gilla läget för att snacka och spela vanlig hockey fungerar tydligen inte..

Sen skulle modo behöva trampa mera skriskor för att ev. få utv. med sig