Hawerchuk: Revanch 2010 verkar inte gå så bra
Inlägg: 1236436
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Berka: Vi spelar bättre än mot LHF, men fortfarande bara 85% vi saknar helt våra klara lägen, något som alla vet att man måste jobba sig till emot DIF.