Wayne Gresky: Alla är sopor idag, alla utom hemmalaget som spelar grymt fin hockey. Benen går hela tiden, till och med i PP... Och vad håller Suhonen på med när Näslund serverar honom öppet mål? Det är ingen jävla sightseeing det här. Gah...
Inlägg: 1236435
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Hawerchuk: Jag tycker att Green varit anmärkningsvärt dålig de senaste matcherna. Han spelar väldigt slarvigt.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Hawerchuk: Två missade slutspel i rad. Hur ändrar vi på detta?