Wayne Gresky: Jag håller med. Man blir ju skitnödig för mindre.
Inlägg: 1236442
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Hawerchuk: Inte nog att Djurgården hade fröken Andersson på sin sida i 3 perioder. Dom hade fru Fortuna med sig i slutet av sista med 2st ENG-mål.
Hur F-N kan inte Printz åka ut i den sekvensen när Peter åker ut är helt absurt. Printz söker ju den som en kåt hund söker efter den löpande tiken (OBS inte TIK-liknelse) i området.
Tomas Andersson har gått från ES-bästa domare till ett Överbetalt proffs. För hur mycket/lite han än tjänar är det åt H-E för mycket för hans prestation.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Är det bra coachning att ta ut målvakten med 2.35 och spel 5 mot 4 när man ligger under med 1-2? Får DIF pucken så kan det ju vara 1-3 och förlorad match. Borde vara bättre att spela 5 mot 4 och vänta med att ta ut målvakten.