Hawerchuk: Jag tycker att Green varit anmärkningsvärt dålig de senaste matcherna. Han spelar väldigt slarvigt.
Inlägg: 1236441
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Wayne Gresky: Jag håller med. Man blir ju skitnödig för mindre.