Poffa: Konstigt att ingen mer från tre-kronor hängde på??! Jamena skulle jag vara där och vara spel-ledig så skulle man gärna titta på de andra svenskarna som tävlar och stötta å heja på!
Inlägg: 1238461
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Satan så vansinnig jag blir på hur jag formulerar mig idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Konstigt att ingen mer från tre-kronor hängde på??! Jag menar att skulle jag varar spel-ledig så skulle jag gärna försöka titta på de andra svenskarna som tävlar och stötta å heja på!
Konstigt att ingen mer från tre-kronor hängde på??! Jag menar att skulle jag varar spel-ledig så skulle jag gärna försöka titta på de andra svenskarna som tävlar och stötta å heja på!