Inlägg: 1238462
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: De flesta Tre Kronor-spelarna har ju inte anlänt. De spelar ju fortfarande matcher i NHL.
Konstigt att ingen mer från tre-kronor hängde på??! Jag menar att skulle jag varar spel-ledig så skulle jag gärna försöka titta på de andra svenskarna som tävlar och stötta å heja på!