Poffa: jo jag vet, men det finns ju några iaf. som e där.
Inlägg: 1238464
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Foppa och Liv, några fler tror jag inte har anlänt till OS-byn ännu.