Berka: Foppa och Liv, några fler tror jag inte har anlänt till OS-byn ännu.
Inlägg: 1238465
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: The Sedin-twins då, som enligt AB var "tvingade" att bo i OS-byn med påföljden att deras barn skulle glömma bort sina pappor.