Inlägg: 1238475
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Aj aj, ser machen mellan Islanders-tampa , Han har verkligen växt i spelet herr hedman,spelar mycket moget och kontrollerat Han änvänder oxå sin storlek bättre i närkamperna och är riktikt riktigt bra!
Han spelar mer defensivt än han gjorde i modo och därmed är han lite "säkrare" att ha på isen, å de defensiva spelet gör han otroligt bra.
Tavares har inte fått några ytor alls när hedman har varit på isen.
Han spelar mer defensivt än han gjorde i modo och därmed är han lite "säkrare" att ha på isen, å de defensiva spelet gör han otroligt bra.
Tavares har inte fått några ytor alls när hedman har varit på isen.
Dom var ju med på Arlanda när man lyfte mot Vancouver iaf...