Bissett19: Okej. Enligt SVT var bara Foppa och Liv med på invigningen av Tre Kronor, kom Mange och Weinhandl idag, eller?
Inlägg: 1238468
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: M Johansson, Weinhandl, Foppa och Liv var alla med på Arlanda. Alla uppmärksamma nattugglor såg Weinhandl jätteglad med sin videokamera där på invigningen som ett litet barn, tyckte mig även skymta Liv bredvid honom. Mange Johansson hann jag aldrig med att se, eventuellt spelades det skinnflöjt på hotellet. Peter var det väl ingen som missade.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Dom var ju med på Arlanda när man lyfte mot Vancouver iaf...
Dom var ju med på Arlanda när man lyfte mot Vancouver iaf...