Foppa sjuk enligt Leifby på Aftonbladet. Magsjuka, var inte med på värmningen och är högst osäker till spel ikväll.
Inlägg: 1239408
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Det finns fler med postadress Domsjö som har magsjuka. Jag har en här i rummet intill som hulkar och står i, dessutom bubblar de även i min kista...
Det finns fler med postadress Domsjö som har magsjuka. Jag har en här i rummet intill som hulkar och står i, dessutom bubblar de även i min kista...