Inlägg: 1239414
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:
Betyder det att du måste sjukskriva dig imorgon?
Känns lite fejkat det ;-)
*sorry, kunde inte låta bli...*
Det finns fler med postadress Domsjö som har magsjuka. Jag har en här i rummet intill som hulkar och står i, dessutom bubblar de även i min kista...