Björn W: Inte lär det bli Europa iaf, för vi står på platsen efter i kön. Mitt tips är ingen alls.
Inlägg: 1239525
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: En ganska trevlig situation. Ja, att monopol slås sönder alltså - inte notan i sig eller den personliga riskexponeringen. :-)