scim: En ganska trevlig situation. Ja, att monopol slås sönder alltså - inte notan i sig eller den personliga riskexponeringen. :-)
Inlägg: 1239528
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W: Annars så tycker jag det är dags för westerlind att se till så att pappa lägger ett nytt bud...